Sevene merhabalar postunuz geçen sene bu zamanlara götürdü beni sizi çok iyi anlıyorum 🥲iki kere topuk kanında bu hastalık yüksek çıkmıştı ve bizi hastaneye sevk ettiler. Ter testinin kitide öyle hemen bulunan bir şey değilmiş sanırım. Hemen çevre illeri araştırdık Erzurum bölge hastanesinde olduğunu öğrendik atladık gittik. Doktor doğumdan sonra hemen kaka yapıp yapmadığını sordu ve ciğerlerini dinledi peşine test için yönlendirdi. Size tavsiyem banyo yaptırıp öyle gitmeniz, Test öncesi güzelce doyurmanız ve yanınızda kalın bir battaniye götürmeniz. Bacağa takacaklarını söylediler kiti ( saat gibi bişi) taktıktan sonra battaniyeyi bi güzel bacağına doladım. Oradaki doktor genellikle küçük bebekler terlemediği için testin geçersiz olduğunu falan söyledi ve yarım saat böyle beklememizi söyledi ama o yarım saat nasıl geçti birde bana sorun bir taraftan düşünüyorum ki terlemezse sonra gelin derlerse ben bu bilinmemezlik ile nasıl yaşarım 😟 bi taraftanda ovuşturuyorum ki o bacağını terlesin diye. Neyse açtılar baktılar mi terlemiş bi oh çektim. O sıra hemen biz üstünü giydirene kadar test kitini bi makineye koydu değer yükseliyor doktor dediki yanlış hatırlamıyorsam 30u geçmemesi gerek dedi ve bizimki 8 de kaldı çok şükür rabbime. Diyeceğim o ki o sonuç zamanında bu yana giden ömürümden gitti yaşlandığımı hissettim ama içinizi ferah tutun gerçekten çoğunlukla bebekler ilkten güzel beslenemedikleri için topuk kanı sonuçları yanlış çıkıyor. İnşşallah sizinkide negatif çıkacak