Sadem1 kizmi kaç aydır alttan hazırlıyordum,daha yeni olduğu için bazen farkedip söylüyor bazen söylemiyor, lazımliga değilde klasik tuvalete girmek istiyor,ben ikisini birden bıraktım,uzmanlar zaten ikisini birden bırakmayı öneriyorlar,bezin olmadigini anlasınlar diye,bir hafta kadar denicem eğer ki ilerleme olmazsa büyük ihtimalle yaza kadar beklemek zorunda kalıcam,çünkü kışın evimiz çok soğuk oluyor,şu son bir haftadır yaşadıklarımi düşününce geri adım atmakta istemiyorum, gerckten çok zor🤦🤦