Kızlar bebeğim 2 aylık gün içinde sık sık uyanıyor uyuyor 20 dk ya hemen uyanıyor sadece bir kere derin uykuya geçiyor onda da ben 2 saat olunca uyandırıyorum kan şekeri düşme olayı varmış ya doğru mu ? Ya da artık o riskli dönemi geçtik ne zaman uyanırsa ozaman mı uyansın sizce ne yapmalıyım