Ebru_hayat
bence normal. Benim bebeğim 4 aylık olacak kafasını tutuyor ama sürekli sürekli değil yüzüstü yatırdığımda göğsüyle beraber kaldırıyor ama kucakta bazen başı düşüyor. Sanırım yanlıs hatırlamıyorsam 6.aya kadar tam tutamazsa o zaman nörolojik olarak muayene edilmeli