Anne888 bebekten bebeğe değişiyor bu durum sanırım. Ben bebeğimi sarılıktan dolayı 15-20 gün kadar sağdığım sütle biberonla besledim. Sonrasında memeye döndük. Ama hala çalıştığım günlerde, sütüm azaldığı dönemlerde dolaptaki sütlerden biberonla vermeye devam ediyorum. Biberon lansinohtu bu arada. Herhangi bir yoğun problem yaşamadık