İyi akşamlar anneler.Kayınvalidemlere geldik 5 gündür burdayız 13 gün daha kalacağız. 4 aylık bi kızım var geldiğimiz günden beri ne gündüz ne gece uykusuna geçebiliyor. Sürekli ağlıyor. kendi evimde 10-15 dkda uyuyan kızım burda 3 saatte uyumaz oldu. Emziriyorum ağlıyor kucağa alıyoruz ağlıyor beşikte ağlıyor pusette ağlıyor. Bi arabada ağlamadan uyuyor. Ne yapayım akıl verin ağlamaktan hasta olacak.