bireylul Afedersiniz ebeminkini gördüm. Gece uykuları saat başı kalkıp besleniyoruz. Aslında gündüz de öyle. Uykulara zor dalıyor. Bugun 3 saat uyutmaya ugrastk. Yarım saat sonra uyandı yine mama yedi yattı.
Ögle uykuları da 30 dk. 31 yok.. Güya güneşli günlere geçtik, yaaalaaaannn.. Çekiyoruz hala.
Bir de sünnet olduk. Onunla debeleniyoruz. Cidden görmüşüm göreceğimi. Ha 4 ay 25 günlük bu arada