Benim bebeğimde 2 aylık bazen 4 5 saat uyuyor özellikle geceleri gazımız yoksa önceden uyandırıyordum ama bi yazı okudum uyandırılırsa alışkanlık haline gelir uykusu olsa bile o saatte uyanır uyumazmış diye sonra uyandırmadım ama benim bebişim en fazla 5 saat olunca kıpırdanıyor bende kucağıma alıp meme verıyorum emiyor ama uyandırmadan alıyorum kucağıma