Kızlar bebegım 10qylık ateş üç gündür var üç gündür hastaneye gıdıyoruz bugünde sabah gıttım baya kusunca. Kanda enfeksıyon çıktı. Bogazlarda hafıf kızarıklık çıktı. Ateş düşmüyor ya napcagımı bılemedım. Augmentin başladık antıbyotıge. Calpol ve başka ateş düşürücü dönüşmeli kullanıyorum. Onerısı olan var mı acil???