Hiç bir belirtim yoktu açılma vs. Ertesi gün doktoruma tamam daha beklemeyelim sezeryana dönelim diye gidecektim. O gece son bir umut binanın merdivenlerini çıkıp çıkıp indim 3 kez. Sonra banyoya girdim belime karnıma bol bol sıcak su tuttum. Gece meryem ana otunu okutup yattım. Sabah doktora gitmek için uyandım, hazırlanırken suyum geldi ve hastaneye gittim. 1.5 cm açıklığım vardı suni sancı ve epidural ile 2 saat içerisinde normal doğumum gerçekleşti. 🤩 inşallaaaah normal doğum yaparsın kardiş, sağlıkla gelsin miniğin 🥰