Girlpower Merhaba kızımın menenjit aşısı zamanı geldi doktorumuz 2 tip aşıyı da vuralım dedi birisi 2 doz birisi 3 doz toplamda 5 doz şeklinde. Siz ikisini de yaptırdınız mı? Bu dozlar ne kadar zaman aralığı ile yapılıyor? Fiyatları ne kadar tutuyor? Sanırım doz başı 600 civarı bir rakam toplamda 3 bin mi tutuyor bu menenjit aşısı ya🤦🏻♀️
Tokyo Girlpower bizde son cıkan yani hepsini tüm tip vürüsleri kapsayanı yaptırdık evet hastane muaynesi hariç 3000 buldu şuan iki yasındayız en son dozu bir ay önce bitti 750 tl idi bexsora olan Doktoruma güvendigim içn bunu seçtim
S_x_w Girlpower evet yaptırdım 3 ve 5. Aylarda yapıldı..rota ile birlikte 1240 civarıydı sanırım 3 aşı..menenjitlerin 3.dozu olacak 13.ayda
Yelda35 Girlpower biz yaptırdık canım 3 doz biri 3 doz biri evet pahalı ama imkanı zorlayıp yaptırıyoruz. Ya olmayan nasıl yaptırsın diyorum
Barlasb10 İkisini de olmanız lazım çünkü menveo, menectra, nimerix, aynı bakteri türüne koruma ağlıyor bunlardan birini seçmeniz lazım, bexero ise başka bakteri türüne korunma sağlıyor yani tam korunma için 2 farklı aşı şart
Girlpower Barlasb10 evet doktorumuz da bundan bahsetti 2 sini de yaptırmak istiyorum ben de dozlar hangi aylarda yapılıyor benim kızım şu an 7.5 aylık bu ay bitmeden yaptırmam gerek sanırım
Egeninincisi Girlpower biz 7 aylığız bugün ilk doz olduk bexsero biraz ateş yaptı. 9. Ve 21. Ayda var. Birde nimenrix var 13. Ayda.
Tokyo Girlpower biz 8 aylık iken olduk sonra 11 aylıkken ve son pekiştirme dozuda 2 yasında olduk 8 ve 11 aylık iken hee bacaktan vurdular birer kere yani tam isimlerini hatırlayamıyorum şuan aşının. Daha ufak aylarda yapan doktorda var sizin tam zamanınız yoksa tek doz 2 yastan sonrasına kalırsınız korumalıgı düşük olan Yanlışım varsa düzeltsin arkadaslar
Barlasb10 Girlpower bilmiyorum tam net olarak menenjit takvimi biraz karışık mesela biz 10. Ayda menectra olduk 13. Ayda 2. Dozu var 12 ayda bexero 1. Doz 14. Ayda 2. Doz var takip etmekte zorlanıyorum
Girlpower bireylul ay ne kadar karışık ya birine 1 doz diğeri 3 doz yaptırıyorlar size 3 er doz dedi sanırım doktorunuz bana da 2 + 3 şeklinde dedi 🤦🏻♀️
bireylul Girlpower ayına göre değişiyor sanırım biz 3.ayımızda başladık menenjit aşılarına karışık değil aslında dr karar veriyor ☺️
Pandemibebesi Girlpower menenjit aşıları 3 tiptir biri 1 doz nimenixs ti adı galiba biri 3 doz adı bexsero biride 2 dozdu adını hatırlayamadım biz bexseronun ilk iki dozunu yaptık nimenixsi yapicaz bu ay kalan 3 dozun biri 23 aylıkken biri 24 aylıkken biride 7 yaşında yapılacak bizimki böyle sağlam aşı polikliniği var devlet hastanelerinde giderseniz randevusuzdur ve bilgi verip gayet güzel ilgileniyorlar bizim böyle