Nerdende girdi bu yaşına 😂 14 aylık oğlum var kızlar doğum gününden beri sürekli ağlama ve meme isteme halinde. Oyuncağını kutudan çıkaramıyor ağlıyor, koltuğun altına atıyor ağlıyor, tuvalete gidiyorum ağlıyor. Yemek yapıyorum bacaklarıma yapışıyor kucağa almayınca ağlıyor ya daha neler neler 1000 madde yazarım size böyle. Aşırı iştahsızlaştı sürekli meme halinde zaten afedersiniz göğsüm açık gezmekten kendim bıktım artık. Mesela halıda dalmış oyun oynuyor koltuğa bi oturuyorum hemen geliyo tişörtümü çekiştiriyor. Napıcam ben bu çocuğa kafayı yicem artık. Çok sabrım kalmış gibi gece beslenmesini kesicem başladım inşallah bu gece. Emzirmekten göğüslerim acıyo artık lohusa gibi sütüm yokki koca adam oldu 😂