Hesra kimseyi dinleme lütfen, ben normal Doğum yaptım ama tepemde bi sürü kişi bakıyım sütün var mı, çocuk aç, çocuk doydu mu diye diye beynimi yediler. Baktım ben etkilenmeye başlıyorum, kalktım tuvalete girdim (tek yalnız kalabildiğim yer☺️) kendimi sakinleştirdim, sonra da duşa girdim. Sıcak suyla mis gibi bi duş aldım, kötü düşünceleri attım. Banyodan çıkıp giyinirken bi anda hissettim sütün geldiğini. 67 günlük oldu bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor.
Sana tavsiyem, insanlara kulaklarını tıka çünkü tonlarca şey söylüyorlar. Sakinleş, sıcak bi duş al. Bebeğini kucakla, süt elbet gelir. Sağlıkla, sevgiyle büyüsün bebeğin.