e_yildiz1 Deryaaaa canım merhaba bugün kendi doktorumuza gittik otizm belirtileri olmadığını söyledi içim biraz da olsa rahat etti ama yinede bir uzmandan randevu alıp ona da göstereceğim.
Kelebegimm Deryaaaa çok seslenmenizde etkili olmuş olabilir ama siz daha iyi bilirsiniz tabiki anneler anlar geç olmadan müdahale edersiniz düzelir inşAllah uyaran eksikliği vs gibi bir nedeni vardır 🌸