Deryaaaa anlatayım
bay bay yapmıyor hiç göstermedik ama alkış yapıyor çak dediğimde elime vuruyor bunları göstermiştim parkta insanlarla iletişimi iyi gider dokunur bakar göz teması var, ismini ⅚ kere söyleyince bakıyor bazen bir kerede bakıyor arabalarla oynamayı çok seviyor dönen şeyler dikkatını çekiyor ama öyle çok değil hemen başka şeylerede bakıyor kitap koyduğum zaman sayfaları çeviriyor kapı açıldığında direk dışarı çıkmak istiyor genelde herşeyi araba gibi sürmeye çalışıyor taklit olarak yaptığım herşeyi yapmasada bazı şeyleri yapıyor al ver komutlarını yapıyor. Sizce otizm mi belirtiler var mı ?