Arkadaşlar iyi akşamlar
Benim 3 yaşında oğlum var ve ben ona hiç bişey yediremiyorum
yani inanın ağzına lokma almıyor bu mecazi değil ha gerçek kan şekeri düştüğü için serum yedik çünkü
bugün yine aynı serum yemek zorunda kaldık ve covide yakalanmıştı oğlum karantinamızın son günü
ama önceside böyleydi yemiyordu
artık korkuyorum bu işin sonundan
bildiğiniz vitamin iştah açan şeyler var mı Allah aşkına
çorba pilav asla yemiyor yemekleri görünce öğürüyor ben delirmek üzereyim 😢
(karadut, polen, keçiboynuzu özü , balık yağı sürekli içiyor zorda olsa içiriyorum ama
hiç fayda görmedim 🙁)
ne yapacam ben hiç hastane yüzü görmeyen biz son 1 buçuk Aydır uğrak yeri yaptık kendimize çok üzülüyorum 😢