Arkadaşlar merhaba kızım 8 aylık bir dişi çıktı ilk zamanlar ek gıda güzel alıyordu ama son bir aydır ek gıda almıyor desem yeri kaşığa iki kere ağzını açıyor bir daha açmıyor tutuyo kaşığı yemeği sadece mıncıklıyor sürekli beni emmek istyor aç bile olsa yemiyor varmı bizim gibi olan gecicimi acaba bu durum