mycutebaby Kızlar bebeğim 9 aylık sıcaklardanmı bilmiyorum camları açıyoruz hep üşüttü sanırım burnu akıyor hapşırıyor arada varmı bir çözümünüz inş hasta olmaz daha fazla. :(
Usengeccanee mycutebaby ben ayağının altına vikiis sürüyorum özellikle gece yatarken yada gündüz sürüyorum corap giydiriyorum sonrasında soğuğu çekiyor iyi geliyor