Elifin-annesi Kizlar bi tekstil fabrikasinda çalişiyorum maaşim 2558 tl + 368 tl agi yani toplamda 2866 tl dogru olan bu mu yoksa agi asgari ücret dişinda mi veriliyor?
Tugcecakir Elifin-annesi canım normalde agi maaşın dışında verilir ama sen asgari ücret olarak anlaştığın için içinde
Elifin-annesi Tugcecakir bunu işte kizlarla konuştuk bugun bana safmisin niye susuyosun diyolar bide 1 coçuk parasida var aginin içinde git maaşini konuş diyolar benim orda çaliştigima 9 ay oluyor ve ben işe başlarken maaşi konuşmamiştim
Merakligibi Elifin-annesi çok bilmeain arkadasların :) 13 sene asgari ücretle çalısştım hep neyse net onu aldım kime ne diyecen
Tugcecakir Elifin-annesi canım asgari ücrette herşey içinde olur sen asgari ücretin üstünde bir maaş alındığınfa dışında veriliyor örneğin maaş 3000 tl+ agi 268 tl gibi
Elifin-annesi Merakligibi 🤷♀️ agrima giden makinaciyim ama ayakcilar o kadar aliyor ve butun makinacilarin dişinda 😑