tgbmhr yok biz görünce öyle sandık ilk başta ama normal değildi götürdük doktora direk kurdeşen bu dedi yediklerinden olabilirmiş ama işin garip tarafı maşallah yiyor yani sadece bu geçtiğimiz hafta içi çok fındık yemiş kayınvalidem bakıyor ondan olmuş olabilir dedi ki olabiliyormuş çok fındık yemek (kabuklu olan) yetişkin bir insanı da rahatsız edebiliyormuş aklınızda bulunsun yinede