1 aydır mama yemiyor oğlum ve önceden çok isterdi yerdi 3 buçuk aylık olduk ama sütüm bazen az oluyor göğüsümde ağlıyor doymadıgi için çok kalkıyor istiyor memeyi biberon istemiyor mamayi istemiyor ağlıyor deli oluyor ne yapsam da geri başlatsam en azından mama yedigi zaman yatıyordu ve karnı doyuyor sürekli vermiyorum da o zaman günde 1 2 defa yese en azından sütüm az olduğunda 😏 ne yapacam ben anneler