Momoflittle Merhabalar, ebebekte satılan stevialı promalt içeceğinden ne zaman içsem içinde tanecikler var. Skt si gelecek yıl ve içini açıp baktım herhangi bir tortu yok. Acaba stevialıların hepsi mi böyle? 24 lü almıştım, çöpe gitmesini istemem.
Eymenduygy Momoflittle biraz çalkalayın içmeden. Tortulu oluyor kolilerce içmiştim.. fondip yapardım ben hiç sevmedim tadını fakat çok iyi süt yaptı 😂
Momoflittle Eymenduygy ben şimdilik bi etkisini görmedim ama umarım yapar. İyi çalkalıyorum aslında ama minik minik yüzen sarı tanecikler oluyor