Bebeğim 2 ay 11 günlük aylık kontrolüme götürdük bugün ıkınmaktan makatında çatlak oluşmuş zaten kolik çok gazlı bebeğim laktazm damla gaviscon toz yazdı sütle karıştırıp günde 3 defa moltilium şurup yazdı ek olarak zaten biogia ve nurse herves kullanıyorduk makatı için iki krem yazdı ilaçları çoğaldı çok üzülüyorum vermek istemiyorum ama bebeğimde çok fazla gazlı hep ağlıyor uyumuyor bu ilaçları kullanan var mı hepimizin bebişleri sağlıkla büyüsün inşlh