Kızlar 3 gündür oğlum kasılıp duruyo sürekli ıkınıyo alttan gaz çıkarıyo bianda kramp giriyo galiba oklava yutmuş gibi kasılıyo sıkıyo kendini bide diş çıkacak ondanda huysuz . Ek gıdaya da başlamadım tam 6 aylık olunca başlıcam üşüttü sanırım ayaklarını hiç durmuyo ağlıyo kıvranıp duruyo napcagımı bilemedim :( gaz sıkışması olunca kasarmı bebekler kendini