Merhaba arkadaslar buhun oglum anasinifina basladi ama 4 yasindaki oglum okdan iceriye girmek istemedi bir turlu ortaligi ayagi kaldirdi agliyarak kac haftadir konusuyorum alissin diye ama okula gittigi zaman niye beni birakiyorsun diyor agliyor bugun okulun bahcesinde vakti dolana kadar bekledim ama yarin ne yapicam bilmiyorum benim gibi cocugu olanlar ne yaptiniz simdiden tsk ederim.