Anneler size bir sorum olacak. Öncelikle herkese iyi akşamlar. Kızım şuan 3 aylık nasip olursa seneye nisanın sonunda 1 yaşına giricek artık. Şuan bebek arabasının pusetini rahatlıkla kullanıyoruz.
kaç aya kadar kullandınız puseti ve 1 yaşında olunca oto koltuğu almalımıyım?