Yesimefe0 zeyzey88 ayyy maşallah darısı bize 8 aylık olcaz daha görünürde bişi yok huysuzluk diz boyu
zeyzey88 Yesimefe0 geç olsun güç olmasın inşallah.🙏🏻 bizimkide keşke 4.ay atağına denk getirmeseydi inanın kucağımda taşımaktan bileklerim kesilmiş gibi ağrıyo
Henakiz Ayy öncelikle maşallah 😍 Acaba bu noktadan sonra ne kadar sürede tam çıkıyor? Benim kızımınki de bu şekilde 2 gündür. ☺️
zeyzey88 Henakiz aa evet asıl sorulması gereken kısım buydu😅 tecrübeli anneler görür de aydınlatır inşallah bizi