Minikkuzum1999 niye sana çatın dar ken normale aldı ki bebek kilosu normal miydi benim çatım normaldi ama bebek kilolu olduğu için normal yapmadı. Ilk doğumun olduğu için çok parcalanirsin çok fazla dikisin olur zor olur dedi ben ısrar etmiştim sonra çatıya aldı muayene etti oldum ya tamm hocam siz ne derseniz o dedim.😂😂