Merhaba anneler 3 aylik bebegim var beni emmiyor uyurken emiyor sadece gündüzleri de biberonla emiyordu ama şimdi uyanıkken de hiç bir şekilde emmiyor 3 saat i buluyor bazen geçiyor .eli sürekli agizinda salyasi akıyor sürekli dilide beyaz nedendir başına gelen var mı varsa napti da düzeldi acaba .