Selinglr mecbur kaldım aslında su vermek için..çünkü anne sütü almadığı için mama veriliyorsa su vermek gerekiyormuş.. kızımın doğduğu ikinci hafta çişini yaparken çok ağlıyordu yapmadan aglama krizlerine giriyordu doktora doktora götürdüm böbrekler yeteri kadar çalışmadığı için kristal oluşumuna sebep olurmuş o da böbreklerde taş ve kuma sebep olurmus Su verdim durum çözüldü