Kuzeytooo ben soğan sarımsak tavuk ve kıymaya 8. Ayda başladım öyle olması öneriliyor tabi siz bilirsiniz Doğrusunu ama 6. Ay kombinasyon ayı değil sadece her şeyi tadımlama ayıdır en çok neyi sevdi ya da neyi sevmedi diye ayırt edebilmeniz ve bebeğinde damak zevkinin oluşması için bu ayrım önemli 🙏 çorba , karışık püre vs 7. Ayda başlayın