Marla91 Yarın aşı olacağım. Ama soğuk algınlığım var. Halsizim ve her yerim dökülüyor. Doktora soracağım ama bu durumda aşı olunuyor mu bilginiz var mı
Tazeanne3434 Marla91 hayır canım kardeşim sağlıkçı benimde öyle bi durumun vardı erteledim aşıyı çünkü aşınında yan etki olduğu için ikisi bir anda çok düşürür seni demişti toparlanana kadar yaptırmadım
Momkids Marla91 hayır yaptırmayın aşınızı iyileşmeden belki covidsinizdir hatta. Ben olsam test verirdim