Bebeğim 12 günlük. İlk zamanlar mama verdim. 3 gündür çok şükür sütüm yetiyo mama vermiyorum. Ama emzirme süresi 1.5 saatten aşağı sürmüyo, emiyo diye bende çekmiyorum, bakıyorum sütte var. Boş emmiyo yani. Bu hep böyle mi sürücek. Dışarı nasıl çıkıcam bilmiyorum. 2 saatte bir 1.5 saat emzirme serüvenimiz var. 15 dk bi meme 15 dk diğer meme toplam yarım saat olarak duyuyordum herkesten, bende mi böyle oldu anlamadım ki.