Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 aylık emzik almadı dışarı çıkmam gerekiyor yada yürüyüşe çıkıyorum bazen ansızın meme istiyor. Ayarlıyorum evde karnını doyurup altını değiştirio çıkıyorum aniden planım tutmuyor 🤦🏻♀️😕 emziğe alıştırmaya çalışıyorum zor gibi siz nasıl yaptınız bu süreçte