Öncelikle herkese merhaba. Bugün doktor kızımda gelişim geriliği olduğunu söyledi tetkiklerimizde birşey yok bize bir kaç tane denemek amaçlı nestle resource junior Fibre verdi ama kızım içmedi ılık şekilde süt içmeyi sevdiği için acaba bunu da ısıtsam biraz sorun olur mu bilen kullanan varmı biraz araştırdım ama birşey bulamadım şimdiden teşekkürler