MomofOne Kizlar gece oglum 2 kere felan mamaya kalkiyor yani istiyor. Simdi düsünüyorum Hipp veriyorum veya Aptamil degişiyor. Mamayi tamamen birakmak istiyorum gece uyandiginda Inek sütü versem olur mu ? Olursa eger inek sütünü isitmam gerekiomu yoksa ilikdan mi vermem gerekio.
ikizerkekannesi MomofOne ben 13 aylıkken tamamen kestim azaltarak gittim daha kesin çözüm oldu hem sabah aç kalktığı için daha güzel kahvaltı yapıyor
Gzd35 MomofOne canım benim oğlum 1 sene mama yedi 3 ay sağdım verdim sonra hep mama 1 yaşına geldi kendi tiksindi galiba yemedi doktor kontrolüyle inek süte geçtik sütü ısıtıyorum çok ılık şekilde yatmadan içiyor birde sabah 7 gibi uyanıp içiyor sonra kahvaltı yemek dene bence
Limoncuk MomofOne merhaba benim bebeğimde 16 aylık masayı yeni bıraktım hip kullanıyordum Pınar cocuk devam sütü veriyorum uyuduktan iki saat sonra sabah 6da uyanıyor tok tutuyor 120cc veriyorum cezveye sıcak su kaynatiyorum biberonla sütü koyup içinde bekletiyorum ılık olunca veriyorum
MinnakAsel ikizerkekannesi 16 aylık bende gece emzirmesini kesmek istiyorum nasıl kestiniz anlatirmisiniz süreci lütfen 😊
ikizerkekannesi MinnakAsel emzirme farklı olabilir aranızdaki bağ açısından ben mama veriyordum geceleri 150 cc içiyorsa 3-5 gün 120 cc yAptım sonra 90 cc gene 3-5 gün 90 cc içti sınra 60 cc derken tümden kestim mama olayı bitince uyanırlarsa su verdim onuda çok devam ettirmedim zaten yani aslında bi anda değilde nerden bakaanız 2-3 hafta sürdü ama dediğim gibi emzirme daha farklı olabilir
MinnakAsel ikizerkekannesi Anladım bende denedim su vermeyle asla kanmiyordu başarısız oldum ve bütün gece emiyor sabahta asla bişey yemiyor çok bağlı memeye napicam bilmiyorum
MomofOne ikizerkekannesi ben 12 aylikkene memeyi kestim ama gece meme aradigi icin mamaya basladim geceleri 2 kere mama veriom hipp veya aptamil ama simdi mamayi da kesmek istiom 210 icio beninki veya 180. Su vermeye deniom uyaninca ama suyu biraz icip mama verene kadar agliyor
MomofOne MinnakAsel ben 13 aylik kestim memeden cok kolay oldu gece mama yaptim bir iki kere öyle alisti. Gündüzleri hic emzirmemeye calisiyordum
MinnakAsel MomofOne mama meme olarak mı gidiyordunuz ben denedim gece beslenmesini kesmeyi ama olmadı malesef çok bağımlı ne yapıcam bilmiyorum gündüzde sallanmak yerine memede uyuyor ve asla ek gıda yemiyor
MomofOne Limoncuk 120 cc cok az degilni ya ben hep 240 180 veriyorum anca doyuyor. Simdi inek sütünü de 150 verdim ama az geldi
Limoncuk MomofOne inek sütü fazlası iyibdegil o daha küçük ve midesi cok dolu yatirnam hiç hep az veririm dolu mide rahatsızlık verir o nedenle hep az veririm sabah 7ye kadar uyanmıyor şu içmeye kalkıyor tek
Astalavistaaa 15 buçuk aylık kızım, ben mamayı emzikle kestim. Gece uyanıp ağlardı çok az biberon emmesine izin verir, onu çeker hemen emzik takardım. Böyle böyle alıştı. 2 aydır gece vermiyorum mama, çok nadir aşırı ağlarsa susmazsa anca öyle
MomofOne MinnakAsel benimkinin masallahi vardi 6 ayindan sonra full ek gidaya basladim ben hic secmezdi yemek felan. Ama asiri meme bagimliydi gece mememi tutarak uyurdu. Ve 12 aylik olunca kafaya koydum emzirmeyi biraktirmayi cunku kardesi gelecekdi yakinda. Gündüzleri kestim emzirmeyi eger meme isteyince hemen aklini baska yere cevirdim. Kraker veya bebek bisküvisi fln verdim. Oyle gunduzleri biraktirdim bol yemek yedirdim gündüzleri. Iste 1 ay fln olio gece emzirmeyi de biraktim. Dünya varmiş dedim cidden :) gece aglayinc mememi vermedim dirke mama yaptim mama sisesini verdim onu icerek tekrar uykuya daldi simdi öyle gidio bakalim dünden beri mamayi da kestim simdi. Inek sütüyle 1 2 gün devam edecem bakacam nasil gidio diye