1016b eşimle ikimiz olunca çaydanlık demliyorum :) ama birileri gelecekse çaycıda yapıyorum Arçelik çaycı kullanıyorum hem çok güzel oluyor herkes sever çayımı hem de bayatlamıyor ne kadar zaman geçerse geçsin ısıtsan yine taze çay gibi tadı oluyor ama demlikte bi süre sonra acımış oluyor :)