Selam kızlar 23 aylık kızım var ve ben işe başlamayı düşünüyorum kaynanamla annem aynı mahallede kızıma bakarlar o konuda içim rahat ve iş saati 3 11 saatleri benim için cok uykun sabah ögle ve akşam yatmadan önce kızımın yanında olacağım ama ben işi duygusala baglıyorum kızım beni ararmı diye sizce fazlamı duygusallık yapıyorum.