Öncelikle Allah yardımcıniz olsun diyeyim. Şu dönemde biraz fazla fakat suda bir gerçek ne kadar para o kadar ilgi. Ben arkadaşımın çocuğuna baktim geçen dönem hep şunu dedi ne sen üzül ne kızım. Az veren iş sahibi işçi bulamaz. Sağolsun verdi de ve gercketen öyle hastalığı oluyor oyun saati yemekleri. Zor yani. Ben Van da yarım gün 75 tüm gün 100 e baktım. Getirdiği gün kafar hesapladim
Sürekli kötü yorum yapanlara da şunu demek istiyorum. Hepimiz anneyiz kimse keyfinden bırakmıyor. Belki borcu var belki memur belki eşi yok bir sürü sebep olabilir çalışmasına ve güvenmek zorundadir. Benim baktığım çocuk annesinden ayrılırken ağlamasına ben ağlıyordum. Kolay değil bırakıp gitmek herkes çocuğuyla oynarken annenin iş yerinden sesini duymak istemesi. Dikkat edelim canı yandığı yerdir belki bizw hafif gelen cümle karşı tarafı günlerce aglatabilir.. ve bize fikir sormamis Fiyat sormuş😂
Hepimiz mükemmel anneyiz ve evladımız için en doğrusunu biliriz ❣️