Arkadaşlar ben bebeğime şeftali püresi ve armut püresi yaptım küçük kavanozlara koydum. Hem çalışacağım ondan hem de dışarı çıktığımızda falan rahat oluyor. Şu an yapıp kavanozladıklarım normal taze meyvelerden. Ama bir de geçen hafta iki buzdolabı poşeti şeftaliyi buzluğa atmıştım. Sonbaharda veya kışın onları çıkarıp şeftali suyu veya yine püresi falan yapamaz mıyım? buzluk şeftalisi ya hani merak ettim. Kışa doğru artık bizim yedigimiz yemeklerden yemeye başlar diye yanındada içecek olarak şeftali suyu yaparım diye düşünerek atmıştım 🙄