JackDaniels 1 ml için 1000 lira verdim ben. Dudağınızın ne kadar dolgun olmasını istediğinize göre ihtiyacınız olanı söylüyor doktor. Ve dolguyu da dudak şekliniz ve yapısına göre alt üst olarak dağıtıyor. Simetrisine filan bakıyor işte dudak çizgilerinzin yamukluk varsa ona göre bi tarafa daha fazla dolgu enjekte ediyor. Bayağı işinin ehliydi doktorları açıkçası. Doldurayım yollayayım köfte köfte olsun değilde simetrik ve düzgün olsun istiyorlar.