Kızlar ben 26 Ağustos da 38/2 de Doğum yaptım şimdiye kadar bir sorunumuz yoktu bizi odaya aldıklarından bir kaç saat sonra bebeğimin nefesinde sıkıntı sezdi hemşire ve hemen müdahale ettiler. Buradaki MedicalPark hastanesindeki kalp doktorunu çağırdılar kalbinde bir sıkıntı ypk dediler. O günden beri yeni doğan yoğun bakımda Tüm fonksiyonların iyi olduğunu yavaş yavaş olumluya gittiğini söyledi doktorumuz. Bu arada Doğumla alakalı da bir sıkıntı olmadı. Ama benim eşimin ailesi özelikle annesi herkese dr dan oldu hata yaptı erken aldı bebeği diyerek ve üstüne katarak özellikle yanımda laf ediyor ki eşim tarafından uyarı almasına rağmen. Ben bir süredir burdayım ama artık dayanamaz hale geldim. Bebeğim bensiz ben onsuz birde bu kadın. Sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi. Ne kadar sürede çıktı bebişler. O kadar içim dolu ki sizinle paylaşmak Belki rahatlatır diye düşündüm