Tecrübeli annelerden yardım rica ediyorum. Oğlum 1 ay 10 günlük, ilk haftalar sarılığı olmasına rağmen 2 saatte bir emmek için uyanan oğlum iki gündür sürekli uyuyo ne yaparsam yapayım uyandıramıyorum, buna yeşil kaka ve arada kusma da eşlik ediyor sürekli gazımız var ve ıkınma halinde. Uyanık kalma ve emme süresi kısaldı, kilo alımı gayet iyiydi bu iki günden sonra ne olur tedirginlik içindeyim. Uyudukça ememiyo emmedikçe şekeri düşüyo bu da uykuya sebep oluyo. Acile gittik serum takıldı, bugün doktor gördü uyanık olduğu için olumsuz birşey söylemedi tahlillerde enfeksiyon çıktı ama önemli olmadığı yorumunda bulundu, evham yapmamalıymışım, siz ne düşünüyorsunuz böyle bir durum yaşayan oldu mu?