Biz manisadayız ama nerdeyse her hafta sonu izmirdeyiz. Hava cok güzel🌸. 2 hafta önce çeşmedeydik denizde aşırı dalgalıydı suda biraz soğuktu şuan da öyleymiş. Hava durumumuzda aynı zaten. Yarından sonra biraz daha düşüyor 31 29 lara falan. Eylül daha sıcak olurdu normalde ama bugünden itibaren hissettirecek sonbaharlığını heralde 🍂 ama İzmir cok güzel bir şehir aşığım resmen😍 kesinlikle gelmelisiniz ❤️