Papatyannesi SedefK Allah şifa versin geçmiş olsun size de. Ben sadece oksapar günde iki kez kullanıyorum ama keşke bana da hap verseydi iğneden bıktım artık 8 ay oldu hala var ..
SedefK Papatyannesi size de çok geçmiş olsun. Bunu doktorunuza söyleseniz belki de hapa geçirir. Tabi yine de bilemem ama
Papatyannesi SedefK bugün emara girdim tekrar sonuçlardan sınra söyleyeceğim inşallah. Cümlemiz için hayırlısı olsun