Lonewolf Mrym46 ben Mardin’de yaşıyordum yeni taşındım başka şehire.Cihanpolde Bülent kurkut doğumuma o girdi.İyi bir doktor.
Yagmursonrasitoprakkokusu Mrym46 cihanpol hastanesi Bülent hoca kötünün iyisi. Enes bey için de iyi diyorlardı, ben Bülent beye gitmiştim
Yagmursonrasitoprakkokusu Mrym46 riskli bi gebelik yaşıyorsanız Mehmet Emin Ayağ Mardin merkezde, alanında çok çok iyi doktor. Hatta Mardinin en iyi doktoru. Biraz tuzlu ama hak ediyor
Mrym46 Lonewolf Lonewolf mardin devlet hastanelerinin kadın dogum doktorları nasil bir bilginiz var mı
Lonewolf Mrym46 evet ben gittim bence iyi ama Benim gebeliğim riskli olduğu için başka doktorları tercih etmek durumunda kaldım
DoganurcaN Mrym46 Cihanpol Bülent Kurkuttu doktorum çok severim kendisini, süper bi doktor ama hastane kötü paranla rezil oluyosun devletten beter ama doğumum hamileliğim hatta öncesi bile o doktor ilgilendi