06tubik06 canım benimki bir işe yaramadı fito krem annem ılık suya sirke ve karbonat attı biraz durdurup çektim 2-3 dk kadar sonra kapattım göğsümü hiç yıkamadım ama emzirdiken sonra tekrar aynı şeyi yaptım 1-2 güne kalmadan geçmişti ha arada bir de lahana yaprağı dondurup koymuştum