artık çıldırmak üzereyim gerçekten. 3.ay sonunda 75 olan percentil, 15e düştü. her geçen gün iştahı azalıyor.
doğduğundan beri düzenli emmedi 3. ay sonuna kadar geceleri emerdi bıraktı, ekstra sürekli sağıp verdim. mama verdim fakat yemesi gereken miktarı hiçbir zaman yemedi. şuan ek gıda vermeye çalışıyorum yoğurt tarhana yutma refleksi çok düşük ağlaya ağlaya döke saça boğazından geçirmeye çalışıyorum. yeni yeni şeyler deniyorum püredir başka şeydir yemiyor yutamıyor. uyanıkken artık biberonu katiyen ağzına almıyor, uyurken bile çok zor artık. günde 200-300 ml lere düştük mamada. napıcam bilmiyorum. almadığım denemediğim mama kalmadı nerdeyse hipp, holle, golden goat, sma, aptamil. nasıl düzelecek düzelecek mi bilmiyorum. ankarada bununla alakalı bir doktor var mı yardımcı olabilecek tavsiyelerinizi bekliyorum.