Merhaba ❤️
geçen kış bebeğime kundak almıştım bu sene astronot mont aldım ama çok zor giydirdim 😅 ilk kollarımı giydiriyosunuz en son bacaklar mı ortadan fermuarlı. Birde mont yada astronot montun kolunu bebeğe nasıl giydiriyorsunuz elimi içine sokup çekemedimde elini çok dar ☹️😀 yardımları bekliyorum