Mrb kızlar bebeği, çocuğu kovid olup bir kaç ay sonra Mis C hastalığı geçiren var mı aranızda, 1 aydır döküntüler, 20 gündür ateş var, memlekette hastanede yatış oldu doktor pek olmadığı için apar topar İstanbul’a gelip burda yatişa devam ettik, ivig tedavisi uygulandı, 2 gündür kortizon tedavisi başlanıldı dün iyiydi ama bugün yine ateş başladı, geçiren varsa bilgi verebilir mi rica etsem